Nowy Dieta 1400 Zobacz większe

Dieta 1400 kalorii dziennie - pakiet 5 dniowy

Nowy produkt

254,63 złCena netto za

275,00 zł brutto

Dodaj do koszyka

Więcej informacji

Dieta 1400 kalorii dziennie.

Recepta na smukły wygląd i dobre samopoczucie? Dieta 1400 kcal to odchudzanie, oczyszczanie i odkwaszanie organizmu w jednym. Nie zapomnij o częstym piciu wody mineralnej i oczekuj widocznych efektów już po dwóch tygodniach stosowania diety.
    Zasady zamówień:
  • zamawiamy cały pakiet diety 5-dniowej od poniedziałku do piątku
  • wszystkie posiłki odbierane są od nas z restauracji w porze obiadowej,
    w godz. 13:00 do 15:00
  • dania są estetycznie zapakowane, opisane i odważone, wystarczy że odgrzejesz niektóre z nich
Posiłek
Dzień
śniadanieII śniadanieprzekąskaobiadkolacja
1
2
3
4
5
6
7

Indywidualna dieta

Zapraszamy również do skorzystania z indywidualnej diety ułożonej przez dyplomowanego dietetyka mgr. inż. Natalię Jasiakiewicz - Jeleń (Biotechnolog, Technolog Żywienia ze specjalizacją Żywienie Człowieka - pracownia-diet.pl). Po konsultacji w gabinecie dietetycznym zajmiemy się Tobą kompleksowo: zmierzymy, zważymy, ugotujemy i dostarczymy na Twój stół.
Natalia Jasiakiewicz - Jeleń

Doskonały prezent

Obdaruj osobę
bonem

Dzień 1

śniadanie - owsianka zbożowa Owsianka na mleku z płatkami 3 zboża, siemieniem lnianym, miodem, żurawiną oraz pestkami dyni II śniadanie - kanapka z sałatą, pastą drobiową i ogórkiem kwaszonym Kanapka z sałatą, pastą drobiową i ogórkiem kwaszonym Jogurt naturalny z rzodkiewką przekąska - jabłko Owoc: jabłko obiad - zupa warzywna Zupa warzywna kolacja - sałatka z pomidorów i cebuli oraz kromka chleba żytniego z pastą drobiową Sałatka z pomidorów i cebuli, skropiona oliwą z oliwek Kromka chleba żytniego z pastą drobiową
×
alt
śniadanie - owsianka zbożowa Owsianka na mleku z płatkami 3 zboża, siemieniem lnianym, miodem, żurawiną oraz pestkami dyni
×
alt
II śniadanie - kanapka z sałatą, pastą drobiową i ogórkiem kwaszonym Kanapka z sałatą, pastą drobiową i ogórkiem kwaszonym Jogurt naturalny z rzodkiewką
×
alt
przekąska - jabłko Owoc: jabłko
×
alt
obiad - zupa warzywna Zupa warzywna
×
alt
kolacja - sałatka z pomidorów i cebuli oraz kromka chleba żytniego z pastą drobiową Sałatka z pomidorów i cebuli, skropiona oliwą z oliwek Kromka chleba żytniego z pastą drobiową
×

Dzień 2

śniadanie - sałatka capresse, z kromką chleba żytniego z pastą drobiową Sałatka capresse Kromki chleba żytniego z pastą drobiową II śniadanie - kanapka z makrelą, sałata i pomidorem, papryka Kanapka składana z makrelą, sałatą i pomidorem Papryka przekąska - śliwki Owoc: śliwki obiad - krem z brokułów, bruschetta z serem feta i pomidorami Zupa krem z brokułów Bruschetta z serem feta i pomidorami kolacja - sok pomidorowy, kromka chleba żytniego z masłem i twarogiem Sok pomidorowy Kromka chleba żytniego z masłem i twarogiem
×
alt
śniadanie - sałatka capresse, z kromką chleba żytniego z pastą drobiową Sałatka capresse Kromki chleba żytniego z pastą drobiową
×
alt
II śniadanie - kanapka z makrelą, sałata i pomidorem, papryka Kanapka składana z makrelą, sałatą i pomidorem Papryka
×
alt
przekąska - śliwki Owoc: śliwki
×
alt
obiad - krem z brokułów, bruschetta z serem feta i pomidorami Zupa krem z brokułów Bruschetta z serem feta i pomidorami
×
alt
kolacja - sok pomidorowy, kromka chleba żytniego z masłem i twarogiem Sok pomidorowy Kromka chleba żytniego z masłem i twarogiem
×

Dzień 3

śniadanie - owsianka z jabłkiem, miodem i cynamonem Owsianka z jabłkiem, miodem i cynamonem Jabłko II śniadanie - twarożek z jogurtem naturalnym, szczypiorkiem i ogórkiem Twarożek z jogurtem naturalnym, szczypiorkiem i ogórkiem Kanapka z makrelą wędzoną, sałatą i pomidorem Nektarynka przekąska - sok pomidorowy z otrębami Sok pomidorowy z otrębami obiad - pulpety wieprzowe, kasz jaglana, sałatka z buraczków Pulpety wieprzowe podawane z kaszą jaglaną oraz sałatką z buraczków kolacja - sałatka capresse z pieczywem Sałatka capresse Pół kromki chleba żytniego
×
alt
śniadanie - owsianka z jabłkiem, miodem i cynamonem Owsianka z jabłkiem, miodem i cynamonem Jabłko
×
alt
II śniadanie - twarożek z jogurtem naturalnym, szczypiorkiem i ogórkiem Twarożek z jogurtem naturalnym, szczypiorkiem i ogórkiem Kanapka z makrelą wędzoną, sałatą i pomidorem Nektarynka
×
alt
przekąska - sok pomidorowy z otrębami Sok pomidorowy z otrębami
×
alt
obiad - pulpety wieprzowe, kasz jaglana, sałatka z buraczków Pulpety wieprzowe podawane z kaszą jaglaną oraz sałatką z buraczków
×
alt
kolacja - sałatka capresse z pieczywem Sałatka capresse Pół kromki chleba żytniego
×

Dzień 4

śniadanie - owsianka na mleku z suszoną żurawiną i słonecznikiem Owsianka na mleku z suszoną żurawiną i pestkami słonecznika II śniadanie - kromka chleba żytniego, z pastą z awokado i pomidorem Kromki chleba żytniego, z pastą z awokado i pomidorem przekąska - sok wielowarzywny Sok wielowarzywny obiad - pierś z kurczaka zapiekana w szpinaku Pierś kurczaka zapiekana w szpinaku Kasza jęczmienna wiejska Sałatka z marchewki z jogurtem naturalnym kolacja - twarożek na słono z pieczywem Twarożek z pomidorem, szczypiorkiem i jogurtem naturalnym Pół kromki chleba żytniego
×
alt
śniadanie - owsianka na mleku z suszoną żurawiną i słonecznikiem Owsianka na mleku z suszoną żurawiną i pestkami słonecznika
×
alt
II śniadanie - kromka chleba żytniego, z pastą z awokado i pomidorem Kromki chleba żytniego, z pastą z awokado i pomidorem
×
alt
przekąska - sok wielowarzywny Sok wielowarzywny
×
alt
obiad - pierś z kurczaka zapiekana w szpinaku Pierś kurczaka zapiekana w szpinaku Kasza jęczmienna wiejska Sałatka z marchewki z jogurtem naturalnym
×
alt
kolacja - twarożek na słono z pieczywem Twarożek z pomidorem, szczypiorkiem i jogurtem naturalnym Pół kromki chleba żytniego
×

Dzień 5

śniadanie - koktajl z borówek Koktajl z kefiru i borówek z dodatkiem otrębów pszennych Kromka chleb żytniego, z pastą z awokado II śniadanie - jogurt naturalny z płatkami owsianymi musli i żurawiną Jogurt naturalny z płatkami owsianymi musli, żurawiną Kanapka z pastą drobiową i papryką przekąska - jabłko Owoc: Jabłko obiad - leczo z kaszą jęczmienną Leczo z kurczakiem Kasza jęczmienna wiejska kolacja - kromka chleba z masłem, twarogiem i dżemem Kromka chleba z masłem, twarogiem i dżemem
×
alt
śniadanie - koktajl z borówek Koktajl z kefiru i borówek z dodatkiem otrębów pszennych Kromka chleb żytniego, z pastą z awokado
×
alt
II śniadanie - jogurt naturalny z płatkami owsianymi musli i żurawiną Jogurt naturalny z płatkami owsianymi musli, żurawiną Kanapka z pastą drobiową i papryką ×
alt
przekąska - jabłko Owoc: Jabłko
×
alt
obiad - leczo z kaszą jęczmienną Leczo z kurczakiem Kasza jęczmienna wiejska
×
alt
kolacja - kromka chleba z masłem, twarogiem i dżemem Kromka chleba z masłem, twarogiem i dżemem
×

Dzień 6

śniadanie - owsianka na mleku śniadanie - owsianka na mleku Owsianka na mleku i miodzie, z rodzynkami i cynamonem II śniadanie - kanapka z makrelą Kanapka z sałatą, makrelą wędzną i pomidorem Marchewka lub szklanka soku z marchwii przekąska - jabłko Owoc: jabłko obiad - łosoś w duszonych pomidorach Łosoś w duszonych pomidorach Ziemniaki gotowane Surówka z kapusty kiszonej i tartego jabłka kolacja - kefir z malinami Kefir z malinami, z dodatkiem otrębów pszennych
×
alt
śniadanie - owsianka na mleku śniadanie - owsianka na mleku Owsianka na mleku i miodzie, z rodzynkami i cynamonem
×
alt
II śniadanie - kanapka z makrelą Kanapka z sałatą, makrelą wędzną i pomidorem Marchewka lub szklanka soku z marchwii
×
alt
przekąska - jabłko Owoc: jabłko
×
alt
obiad - łosoś w duszonych pomidorach Łosoś w duszonych pomidorach Ziemniaki gotowane Surówka z kapusty kiszonej i tartego jabłka
×
alt
kolacja - kefir z malinami Kefir z malinami, z dodatkiem otrębów pszennych
×

Dzień 7

śniadanie - jajka po benedyktyńsku Jajka po benedyktyńsku na toście II śniadanie - sałatka jarzynowa Sałatka jarzynowa Kromka chleba żytniego Nektarynka przekąska - brzoskwinia Owoc: brzoskwinia obiad - pomidory faszerowane Faszerowane pomidory podawane na ziołowym ryżu kolacja - koktajl z brzoskwiniami Koktajl z brzoskwiniami, na maślance i miodzie, pospany otrębami
×
alt
śniadanie - jajka po benedyktyńsku Jajka po benedyktyńsku na toście
×
alt
II śniadanie - sałatka jarzynowa Sałatka jarzynowa Kromka chleba żytniego Nektarynka
×
alt
przekąska - brzoskwinia Owoc: brzoskwinia
×
alt
obiad - pomidory faszerowane Faszerowane pomidory podawane na ziołowym ryżu
×
alt
kolacja - koktajl z brzoskwiniami Koktajl z brzoskwiniami, na maślance i miodzie, pospany otrębami
×