Nowy Dieta 1200 kalorii dziennie.

Dieta 1200 kalorii dziennie - pakiet 5 dniowy

Nowy produkt

254,63 złCena netto za

275,00 zł brutto

Dodaj do koszyka

Więcej informacji

Dieta 1200 kalorii dziennie.

Recepta na smukły wygląd i dobre samopoczucie? Dieta 1200 kcal to odchudzanie, oczyszczanie i odkwaszanie organizmu w jednym. Nie zapomnij o częstym piciu wody mineralnej i oczekuj widocznych efektów już po dwóch tygodniach stosowania diety.
    Zasady zamówień:
  • zamawiamy cały pakiet diety 5-dniowej od poniedziałku do piątku
  • wszystkie posiłki odbierane są od nas z restauracji w porze obiadowej,
    w godz. 13:00 do 15:00
  • dania są estetycznie zapakowane, opisane i odważone, wystarczy że odgrzejesz niektóre z nich
Posiłek
Dzień
śniadanieII śniadanieprzekąskaobiadkolacja
1
2
3
4
5
6
7

Indywidualna dieta

Zapraszamy również do skorzystania z indywidualnej diety ułożonej przez dyplomowanego dietetyka mgr. inż. Natalię Jasiakiewicz - Jeleń (Biotechnolog, Technolog Żywienia ze specjalizacją Żywienie Człowieka - pracownia-diet.pl). Po konsultacji w gabinecie dietetycznym zajmiemy się Tobą kompleksowo: zmierzymy, zważymy, ugotujemy i dostarczymy na Twój stół.
Natalia Jasiakiewicz - Jeleń

Doskonały prezent

Obdaruj osobę
bonem

Dzień 1

śniadanie - owsianka na mleku z siemieniem lnianym i żurawiną Owsianka na mleku z siemieniem lnianym i żurawiną II śniadanie - twarożek na słono z rzodkiewką Twarożek z jogurtem naturalnym i rzodkiewką Kromka chleba Kiwi przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli obiad - dorsz z fasolką szparagową Filet z dorsza Fasolka szparagowa kolacja - sałatka z kaszą jaglaną i warzywami Sałatka z kaszą jaglaną, warzywami i sosem tzatziki
×
alt
śniadanie - owsianka na mleku z siemieniem lnianym i żurawiną Owsianka na mleku z siemieniem lnianym i żurawiną
×
alt
II śniadanie - twarożek na słono z rzodkiewką Twarożek z jogurtem naturalnym i rzodkiewką Kromka chleba Kiwi
×
alt
przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli
×
alt
obiad - dorsz z fasolką szparagową Filet z dorsza Fasolka szparagowa
×
alt
kolacja - sałatka z kaszą jaglaną i warzywami Sałatka z kaszą jaglaną, warzywami i sosem tzatziki
×

Dzień 2

śniadanie - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli Kromka chleba z masłem, twarogiem i ogórkiem II śniadanie - kanapka z pastą drobiową i warzywami Kanapka z pastą drobiową i warzywami przekąska - sok marchwiowy Sok marchwiowy obiad - udko z kurczaka Udko z kurczaka Ziemniaki gotowane Surówka z buraczków kolacja - koktajl truskawkowy Koktajl z kefirem i truskawkami z dodatkiem otrębów Chleb chrupki z pastą drobiową i warzywami
×
alt
śniadanie - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli Kromka chleba z masłem, twarogiem i ogórkiem
×
alt
II śniadanie - kanapka z pastą drobiową i warzywami Kanapka z pastą drobiową i warzywami
×
alt
przekąska - sok marchwiowy Sok marchwiowy
×
alt
obiad - udko z kurczaka Udko z kurczaka Ziemniaki gotowane Surówka z buraczków
×
alt
kolacja - koktajl truskawkowy Koktajl z kefirem i truskawkami z dodatkiem otrębów Chleb chrupki z pastą drobiową i warzywami
×

Dzień 3

śniadanie - krem owsiany z jabłkiem i cynamonem Krem z płatków owsianych z jabłkiem i cynamonem II śniadanie - sałatka z kurczakiem, kromka chleba Sałatka z kurczakiem, warzywami i sosem musztardowym Kromka chleba przekąska - gruszka Owoc: gruszka obiad - łosoś na brązowym ryżu Łosoś pieczony Ryż brązowy Surówka z kiszonej kapusty kolacja - koktajl truskawkowy Koktajl z kefirem i truskawkami z dodatkiem otrębów Kromka chleba z pastą drobiową
×
alt
śniadanie - krem owsiany z jabłkiem i cynamonem Krem z płatków owsianych z jabłkiem i cynamonem
×
alt
II śniadanie - sałatka z kurczakiem, kromka chleba Sałatka z kurczakiem, warzywami i sosem musztardowym Kromka chleba
×
alt
przekąska - gruszka Owoc: gruszka
×
alt
obiad - łosoś na brązowym ryżu Łosoś pieczony Ryż brązowy Surówka z kiszonej kapusty
×
alt
kolacja - koktajl truskawkowy Koktajl z kefirem i truskawkami z dodatkiem otrębów Kromka chleba z pastą drobiową
×

Dzień 4

śniadanie - makaron z musem truskawkowym i jogurtem naturalnym Makaron pełnoziarnisty z musem truskawkowym i jogurtem naturalnym II śniadanie - kanapka z masłem, serem i warzywami Kanapka z masłem, żółtym serem i warzywami Kiwi przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli obiad - zupa ogórkowa Zupa ogórkowa Udko gotowane kolacja - gotowane jajko, kromka chleba z masłem, pastą i ogórkiem Gotowane jajko Kromka chleba chrupkiego z masłem, pastą i ogórkiem
×
alt
śniadanie - makaron z musem truskawkowym i jogurtem naturalnym Makaron pełnoziarnisty z musem truskawkowym i jogurtem naturalnym
×
alt
II śniadanie - kanapka z masłem, serem i warzywami Kanapka z masłem, żółtym serem i warzywami Kiwi
×
alt
przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli
×
alt
obiad - zupa ogórkowa Zupa ogórkowa Udko gotowane
×
alt
kolacja - gotowane jajko, kromka chleba z masłem, pastą i ogórkiem Gotowane jajko Kromka chleba chrupkiego z masłem, pastą i ogórkiem
×

Dzień 5

śniadanie - jajko na miękko, kromka chleba z masłem i warzywami Jajko na miękko Kromka chleba z masłem i warzywami II śniadanie - sałatka makaronowa z kurczakiem i suszonymi pomidorami Sałatka makaronowa z kurczakiem i suszonymi pomidorami Mandarynka przekąska - grejpfrut Owoc: grejpfrut obiad - risotto z kurczakiem i warzywami Risotto z kurczakiem i warzywami Sałata z jogurtem kolacja - grzanki z szynką, grillowanymi pieczarkami i pomidorami Grzanki z szynką, grillowanymi pieczarkami i pomidorami
×
alt
śniadanie - jajko na miękko, kromka chleba z masłem i warzywami Jajko na miękko Kromka chleba z masłem i warzywami
×
alt
II śniadanie - sałatka makaronowa z kurczakiem i suszonymi pomidorami Sałatka makaronowa z kurczakiem i suszonymi pomidorami Mandarynka ×
alt
przekąska - grejpfrut Owoc: grejpfrut
×
alt
obiad - risotto z kurczakiem i warzywami Risotto z kurczakiem i warzywami Sałata z jogurtema
×
alt
kolacja - grzanki z szynką, grillowanymi pieczarkami i pomidorami Grzanki z szynką, grillowanymi pieczarkami i pomidorami
×

Dzień 6

śniadanie - pełnoziarniste pancakes Pełnoziarniste pancakes z truskawkami i maślanką II śniadanie - kromka chleba z twarogiem i dżemem, sok pomidorowy Kromka chleba z twarogiem i dżemem Sok pomidorowy przekąska - mango Owoc: mango obiad - barszcz ukraiński Barszcz ukraiński Udko gotowane kolacja - ryż z pieczonym jabłkiem i cynamonem Ryż z pieczonym jabłkiem i cynamonem
×
alt
śniadanie - pełnoziarniste pancakes Pełnoziarniste pancakes z truskawkami i maślanką
×
alt
II śniadanie - kromka chleba z twarogiem i dżemem, sok pomidorowy Kromka chleba z twarogiem i dżemem Sok pomidorowy
×
alt
przekąska - mango Owoc: mango
×
alt
obiad - barszcz ukraiński Barszcz ukraiński Udko gotowane
×
alt
kolacja - ryż z pieczonym jabłkiem i cynamonem Ryż z pieczonym jabłkiem i cynamonem
×

Dzień 7

śniadanie - jajecznica na maśle, sałatka z pomidorów, grahamka Jajecznica na maśle Sałatka z pomidorów, z ziołami i oliwą z oliwek Grahamka II śniadanie - koktajl owocowy na mleku Koktajl owocowy na mleku Kromka chleba z pasta drobiową przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli obiad - sałatka cezar Sałatka cezar z kurczakiem, warzywami, ziołami polana sosem vinegrette. Grzanka kolacja - sałatka z kuskusu i kurczaka Sałatka z kuskusu, kurczaka i warzyw, polana sosem jogurtowym
×
alt
śniadanie - jajecznica na maśle, sałatka z pomidorów, grahamka Jajecznica na maśle Sałatka z pomidorów, z ziołami i oliwą z oliwek Grahamka
×
alt
II śniadanie - koktajl owocowy na mleku Koktajl owocowy na mleku Kromka chleba z pasta drobiową
×
alt
przekąska - jogurt naturalny z musli Jogurt naturalny z musli
×
alt
obiad - sałatka cezar Sałatka cezar z kurczakiem, warzywami, ziołami polana sosem vinegrette. Grzanka
×
alt
kolacja - sałatka z kuskusu i kurczaka Sałatka z kuskusu, kurczaka i warzyw, polana sosem jogurtowym
×